Sunday 18 January 2015

Salam Pembukaan

           salam kepada semua pembaca(cakap dengan diri sediri).okey ni my first blog,jadi kalau salah grammar tu... maaf jelah.hi3.

SM Sains Kuala Terrangganu(SESTER)
ni sekolah saya bermula form 4 sampai form 5(2013-2014).sekolah ni amat penting bagi saya sebab boleh dikatakan saya berubah.... 
taklah berubah banyak sangat.
dulu saya malas belajar,belajar tapi x berapa sangat...
ha3
harapkan cikgu jew....
malam tidur...
dalam kelas pun tdur...ha3
tapi entah camner rsult PMR bagus jugak lah, tapi x dapat kekal kat sekolah lama.sebab result arab teruk(paham2 lar)

ni SMKA FALAHIAH.start form 1 sampai lah form 3
banyak jugak kenangan aq tinggal kat sini...
segala ilmu aq dapat....
dari ilmu agama hinggalah ilmu duniawi...

jadi tu jelah untuk hari ini...
mls nk ckp banyak..nanti boring....
hi3
nanti saya post tips interview....

bye.... assalamualaikum... :D

doakan saya straght A+..hi3



No comments:

Post a Comment